Conor終於出新歌啦!(只不過我也拖了很久才翻歌詞)

 

這次的曲風讓我覺得有點不一樣,比較偏小清新,沒有複雜的背景音樂和大起大落(個人是如此覺得),聽起來很舒服,而且他的尾音好可愛,大家可以認真聽聽看我說的尾音。

 

 

Conor Maynard - Hate How Much I Love You

 


[Verse 1]
I crashed my car the other day
我前幾天撞壞了我的車
Too busy thinking 'bout your face
因為我無時無刻都忙著想你的臉
Even though I just saw you yesterday
即便我昨天才剛剛看見你
Yeah, it's a hazard to my health
是啊,這是對我健康的危害
I don't do nothing for myself
我並不為自己付出多少
You made me turn up late for work again
而你又害我想你想到工作遲到

 

[Pre-Chorus]
Ooh, yeah
I'm talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout you, yeah
我在談論你的事情
To all of my, all of my, all of my friends at the room, yeah
向我所有的朋友談論你
They won't go back
他們徹夜不歸


[Chorus]
Oh, I hate how much I love you
噢,我恨我是如此的愛你
And I hate how much I care
我也恨我如此在乎
I spend all of my money and all my time
我花光了所有積蓄與時間
'Cause I hate our love, I do
因為我討厭我們之間的愛,真的
I hate how much I love you
我恨我這麼愛你
Yeah, I hate how much I love you
對,我恨我這麼愛你
I hate how much I love you
我恨我不求回報的愛你

 

[Verse 2]
I emptied out my bank account
我掏空了我的銀行戶頭
Just so that I could take you out
這樣才能約你出去
To somewhere that you've never been before
去一個你從未去過的地方
And I told my friends a thousand lies
而我對我朋友撒了上千個謊
So I could be with you tonight
所以我今晚才能陪著你
They don't believe a word I say no more
只不過朋友們再也不相信我的隻字片語

 

[Pre-Chorus]
Ooh, yeah
I'm talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout, talking 'bout you, yeah
我正在談論你
I told myself I wouldn't fall but I broke my own rule, yeah
我曾告訴自己我不可能身陷其中,但現在我破壞了自己的原則
I can't come back
我再也回不到從前

 

[Chorus]
Oh, I hate how much I love you
噢,我討厭我這樣愛你
And I hate how much I care
我更討厭我是如此的在乎你的一切
I spend all of my money and all my time
我花光了所有積蓄和寶貴的時間
'Cause I hate our love, I do
因為我恨我們的愛,真心如此
I hate how much I love you
我恨我多麼愛你
Yeah, I hate how much I love you
我恨我不顧一切的愛你
I hate how much I love you, yeah
我恨我不求回報的愛你

 

[Bridge]
When you're not around me, I swear, I got nothing to do, yeah
當你不在我身邊的時候,我發誓,我因失去目標而無所事事
It's making me wonder what I did before I had you, yeah
這讓我好奇在擁有你之前我是如何度日
I can't go back
我再也回不到從前

 

[Chorus]
Oh, I hate how much I love you
噢,我恨我是如此的愛你
And I hate how much I care
我也恨我如此在乎
I spend all of my money and all my time
我花光了所有的積蓄與時間
'Cause I hate our love, I do
我真的很討厭我們之間的愛情
I hate how much I love you
我恨我這麼愛你
Yeah, I hate how much I love you
對,我恨我這麼的愛你
I hate how much I love you
我恨我付出一切去愛你
I hate how much I love you
我恨我不顧一切的愛你
I hate how much I love you
我恨我不求回報的愛你

 


結束!純英文歌詞和專輯封面戳下面網址!

 

https://genius.com/Conor-maynard-hate-how-much-i-love-you-lyrics

下次Conor再出新歌我也還會繼續翻下去!他是我的大寶貝!

arrow
arrow

    背景音樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()