康納又出新歌!

每次都是失戀歌,康納你是失戀了嗎:)

不過這次的MV還是非常可愛非常康納,搞笑又輕快!

Conor Maynard - Not Over You

 

[Verse 1]
I heard you're sleepin' with somebody new
我聽說你已經另尋新歡
I hope he leaves you, hope he cheats on you
我希望他能離開你,希望他欺騙你
'Cause I'll be right there to hold you when you cry
因為我已經準備好在你傷心時擁你入懷
I hope you lose your job and every cent
我希望你失去工作和每一毛錢
So you ain't got enough to pay your rent
這樣你就沒辦法付房租
But if you need to, you can stay at mine
但如果你需要,你還有我家可以住

[Pre-Chorus]
'Cause even though you left me broke
因為就算你讓我傾家蕩產
Yeah, I still think you're beautiful
我還是覺得你是如此美麗
And I just keep on runnin' back to you, oh-oh
而我只會不斷地回到你身邊
I hate you more than you could know
我比你知道的還討厭你
But I can't seem to let you go
但我似乎沒辦法放手讓你離開
I still love you no matter what you do, eh
不管你做了什麼我都還是愛著你

[Chorus]
You're the beat in my chest turned to cardiac arrest
你是我胸中的跳動轉為心臟驟停
I know I'm better off without you, oh
我知道沒有你會對我比較好
You're the key to my heart and you tore that shit apart
你是打開我心門的鑰匙,而你又將我的心撕裂
I know I should go find someone new
我也知道我應該去找新的對象
But I'm not over you
但我還忘不了你

[Verse 2]
I blocked your number, yeah, I blocked your calls
我封鎖了你的號碼,也拒接所有你的來電
And all your stupid friends, I blocked them all
我也封鎖了你那些愚蠢的朋友
But I made a fake page just to follow you (Oh my God, you creep)
但我開了一支小帳只為了追蹤你的日常(天啊,你好變態)
And I've been goin' to the bar you like
我持續去你喜歡的那個酒吧
I meet a different girl like every night
每晚我都遇到不同的女孩
But all we ever talk about is you
但我們聊天的內容一直都是你

[Pre-Chorus]
'Cause even though you left me broke
因為就算你讓我傾家蕩產
Yeah, I still think you're beautiful
我仍然覺得你是如此美麗
And I just keep on runnin' back to you, oh-oh
而我只會不斷地回到你身邊
I hate you more than you could know
我討厭你的程度比你知道的還多
But I can't seem to let you go
但我似乎不能就這樣讓你走
I still love you no matter what you do, eh
無論你做了什麼,我都還是愛你

[Chorus]
You're the beat in my chest turned to cardiac arrest
你是我胸中跳動的心跳,轉為心臟驟停
I know I'm better off without you, oh
我知道我最好離開你
You're the key to my heart and you tore that shit apart
你是打開我心門的鑰匙,又將我的心撕裂
I know I should go find someone new
我知道我應該去找新的對象

[Bridge]
No matter what I do or where I go I can't let you go
無論我做什麼、去任何地方,我就是無法讓你走
I hate the fact you know you're irreplaceable
我討厭你知道自己是無可替代的事實
And all I ever hear about is you replacin' me, oh
而我聽到的傳言都說你已經找到人取代我了
No matter what I do or where I go I can't let you go
無論我做什麼、去任何地方,我就是沒辦法放手
I swear to god, your love is inescapable
我向天發誓,你的愛讓人無路可逃
And all I ever hear about is how you're over me, eh
我聽到的一切都是你已經忘了我了

[Chorus]
You're the beat in my chest (My chest)
你是我胸中跳動的心跳
Turned to cardiac arrest (Cardiac arrest)
轉為心臟驟停
I know I'm better off without you (I'm better off without you, girl)
我知道我最好離開你
You're the key to my heart (My heart)
你是打開我心門的鑰匙
And you tore that shit apart (You tore that shit apart)
卻又將我的心撕裂
I know I should go find someone new (Someone new)
我知道我該去找新的對象
But I'm not over you (But I'm not over you)
但我就是忘不了你

[Outro]
No, I'm not over you
不,我忘不了你
No, I'm not over you
我忘不了你

 


 

 純英文歌詞:https://genius.com/Conor-maynard-not-over-you-lyrics

偷偷說,其實我覺得康納最近的歌都比較小清新,歌詞也沒有特別深入,不過聽久了還是很容易在洗澡的時候突然唱出來XD

希望他能不要再寫失戀歌了!我覺得我最近翻的歌詞大都陷入情傷……我都快想不到新的詞變換著寫了!

不過呢!康納怎麼樣我都還是愛他!想讓大家看見聲音這麼好的康納!

 

跟大家推廣我的歌單(戳進去):

真心推薦

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 背景音樂 的頭像
    背景音樂

    我的breaking人生

    背景音樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()